loading...
وبگردی ها/بزرگترین مرجع کلش اف کلنز
admin بازدید : 702 سه شنبه 07 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

امروز در بخش اخبار بازی کلش اف کلنز یک پیام اضافه شده که بسیاری از کاربران را آشفته کرده! پیامی که قبلاً هم موجود بود ولی گویا این بار تاکید بیشتری از طرف سوپرسل(سازنده ی بازی کلش اف کلنز) بر این مسئله شده است.

این پیام که با یک آپدیت کوچک(بصورت Dowmload Content ) اضافه شده در بخش اخبار یا همان News بازی اضافه شده است :

خبری دلگرم کننده برای بازی عادلانه

ما بازی بیطرفانه و عادلانه را الزامی میکنیم. هدف؟ یک بازی با سطحی مشابه برای همه

به عنوان بخشی از سیاست بازی عادلانه(بی طرفانه)، بازیکنانی که از برنامه های تقلب استفاده میکنند، برخورد میشود. بستگی دارد ولی از بن های محدود دار شروع میشود تا بن دائمی.

در ادامه کلش اف کلنز تاکیید می کند این اخطار را بار اول نیست که داده است و از مدت ها پیش این مورد بوده و در آینده نیز این روش ادامه خواهد اشت.


بن شده در کلش اف کلنز به چه معناست؟

بن شدن یعنی بسته شدن اکانت شما در کلش اف کلنز.این بدان معناست که زمانی شما بن شوید یک پیام حاوی بسته شدن اکانت به شما نمایش داده میشود و دیگر نمیتوانید وارد بازی خود شوید، این مورد میتواند به صورت موقتی و یا دائمی باشد.اطلاعت بیشتر در این مطلب بخوانید


سوال و جواب در مورد اخطار جدید سوپرسل

آپدیت شد در 7 اردیبهشت 95

در انجمن کلش اف کلنز یکی از توسعه دهندگان رسمی بازی به سوال های پر تکرار پاسخ داده است.این سوالات بیشترین تکرار را داشته است و برخی ابهامات شما را نیز برطرف خواهد کرد

1- چرا شما آغاز به بن نمودن همگانی کردید؟

برای آنکه بازی خود را امن و جوانمردانه نگه داریم

2-چرا الان؟ این مورد برای مدتی معلوم خواهد بود؟

ما همیشه با کاربرانی که از برنامه های جانبی استفاده کرده اند برخود میکنیم.خصوصاً کاربرانی که از ابزاری استفاده می کنند که شانس بیشتری به فعال بودن آن ها میدهد.ما قصد داریم بیشتر روی این موارد تمرکز کنیم

3- اگر قبلاً از مود ها استفاده کردیم ولی در حال حاضر استفاده نکنیم بازهم بن خواهیم شد؟

خیر-اکانت هایی که در حال حاضر از این مود ها استفاده کنند بن می شوند

4- چه اتفاقی برای افرادی که از شبیه ساز هایی مانند بلواستکس استفاده می کنند می افتد؟ آیا بن خواهند شد؟

– خیر، ولی به دلایل مختلف، ما شما را به تشویق به استفاده نکردن از بلواستکس می کنیم (خبری خوب برای استفاده کنندگان ربات کلش اف کلنز!

5- چگونه اکانت های مرتکب شده به تقلب را شناسایی می کنید؟

 توسط اختاپس پیشگو (در واقع به نوعی پیچاندن جواب این سوال بوده است.شاید هم اسم رمز طرح بن کردن کاربران خاطی باشد)


خب دوستان در حال حاضر سوالاتی پیش می آید.آیا دیگر دوران استفاده از Xmod یا iMod و ربات های کلش اف کلنز به پایان رسیده؟ آیا می توان برای عدم شناسایی کاری کرد؟ با ما همراه باشید تا بصورت کامل و تخصصی در مورد این مطلب توضیحاتی دهیم.

استفاده از ایکسمود ریسکی پر خطر : 

شاید بتوان گفت Xmod یکی از محبوب ترین ابزارهایی است که کاربران اندروید و ios برای تقلب در کلش اف کلنز استفاده میکنند.از طرف دیگر ابزاری به نام iMod برای کاربران ios وجود دارد که البته برای داشتن آن باید هزینه پرداخت نمایید.

سوپرسل در هر آپدیت کلش اف کلنز با تغییر کدهای بازی و سرورهای خود سعی در از بین بردن امکانات این برنامه ها نمود ولی هربار توسعه دهندگاه ایکس مد یک راه جدید پیدا می کردند (بهترین مثال قضیه ی نمایش تله ها بود)

وقتی کلش اف کلنز صحبت از بن کردن و شناسایی کاربران خاطی می کند در مورد کاربران Xmod این حرف واقعا قابل اجرا خواهد بود.اما به چه دلیل؟ اجازه دهید کمی در مورد نحوه ی کارکرد برنامه، شما را مطلع نماییم.

برنامه ی Xmod در واقع اطلاعات را از مموری دستگاه دریافت میکند! به همین دلیل است که برای اجرا نیازمند روت میباشد.یعنی بصورت کامل به تمامی موارد کلش اف کلنز دسترسی دارد و حتی در آن ها تغییرات دلخواه خود را اجرا میکند.مثلاً در حین جستجو ابرها کامل حذف شده و یا امکان اتک بصورت آزمایشی به کاربران دیگر که میتوانید بی نهایت نیرو بسازید و …

این امر باعث میشود شناسایی اکانت های استفاده کننده از این برنامه ها به راحتی برای کلش اف کلنز راحت باشد (البته این ها حدسیات است)

استفاده از ربات های کلش اف کلنز :

برای برخی کاربران استفاده از ربات دیگر جزئی جدایی ناپذیر از بازی شده است! رباتی که در روز برای شما 5 تا 6 میلیون منابع جمع آوری میکند و میتوانید با امکانات آن لول بازی خود را بالا ببرید.

ریسک استفاده از ربات کلش اف کلنز چقدر بالاست؟

برای کسانی که ممکن است حوصله ی خواندن مطالب را بصورت کامل نداشته باشند باید گفت ریسک استفاده از ربات کلش اف کلنز که روی بلواستکس در کامپیوتر اجرا میشود بسیار کمتر و کم خطر تر می باشد!


 برخی نکات بسیار مهم اگر کاربر ربات کلش اف کلنز هستید

برخی از این نکات قبلاً به کاربران ربات ایران کلش بصورت فیلم آموزشی گفته شده.ولی با وضعیت جدید تصمیم گرفتیم برخی قسمت های این مطلب را عمومی کنیم

1 – به هیچ وجه در هیچ محلی در بازی به استفاده از ربات اشاره نکنید!

یکی از مهم ترین مواردی که در این مدت باعث بن شدن کاربران شده است این بوده که در کلن های کلش اف کلنز و یا حتی گلوبال! با افتخار تعریف کرده اند که ما برای پیشرفت از ربات استفاده میکنیم! همین امر باعث شده برخی از افراد و دشمنان شما را ریپورت کنند و با همین حرف به سادگی بن خواهید شد

2 – مصرف بی رویه کار خیلی بدیه!(خوداتان هم بازی کنید)

در روز سعی کنید حداقل 1 یا 2 ساعت خودتان بازی کنید.این کار شناسایی شما را بسیار مشکل خواهد کرد.استفاده ی بیش از حد از ربات هم در طول روز عواقب جالبی نخواهد داشت.

3 – در کلن وار شرکت کنید

سعی کنید تا آن جا که امکان دارد در کلنی عضو نشوید ولی اگر دوست دارید در کلن باشید حتما هفته ای 1 یا 2 بار در کلن وارها شرکت نمایید.

4 – از تنظیمات انسانی استفاده کنید

تنظمات ربات را طوری انجام دهید که همه چیز طبیعی به نظر برسد.استفاده از حمله های 4 انگشتی و 8 انگشتی بسیار خطرناک است.برخی نگرانند که استفاده از روش های انسانی باعث میشود منابع کمتری بدست آورند.توجه شما را به لوتی که با همین تنظمات (انتی بن) بدست آمده جلب می کنم


آپدیت جدید مطلب در 7 اردیبهشت 95

سونامی بن شدن کاربران شروع شد


امروز برای بسیاری از کاربران این پیام بر روی صفحه ی گوشی نمایان شد! پیامی که هیچکس فکرش را هم نمیکرد این تعداد از بازیکنان را در بربگیرد.در این پیام آمده است:

در بالای همین مطلب قسمتی را قرار دادیم که سوال و جواب کاربران از سوپرسل بود! در آن مطلب قید شده بود اگر در این مدت از مود ها استفاده نکنید بن نخواهید شد!

اما این یک دروغ بزرگ از طرف سوپرسل بود! چرا که هر شخصی حتی از 2 هفته ی پیش هم برنامه ی ایکسمود روی گوشی خود نصب داشت و حتی استفاده نمیکرد بن شده است!(بنابرگفته ی بسیاری از کاربران البته قضاوت نهایی با شماست)

همکاری گوگل با سوپرسل برای بن کردن کاربران خاطی

این خبر اولین بار فقط و فقط در ایران کلش منتشر میشود.بنابر تحقیقاتی که کرده این گوگل در یک حرکت بی سابقه با سوپرسل(سازنده ی کلش اف کلنز) برای شناسایی کاربرانی که برنامه ی Xmod را نصب نموده اند همکاری نموده و لیست افراد را تقدیم سوپرسل کرده و این شرکت با خیالی آسوده کاربران را بن نموده!

حدود 1 هفته ی پیش بود که گوگل به دستگاه هایی که برنامه ی ایکسمود بر روی آن ها نصب بود اخطار داد باید هرچه سریعتر برنامه را پاک سازی نمایند(برای سایت ما هم از طرف گوگل اخطار آمد که لینک دانلود ایکسمود باید حذف شود)


همانطور که تصویر مشاهده میکنید ایکسمود به عنوان یک برنامه ی مخرب شناسایی و درخواست آنیستال کردن ان داده شده.البته شما میتوانستید بدون پاک کردن برنامه به کار خود ادامه دهید.ولی هیچکس فکرش را نمیکرد گوگل این اطلاعات تقدیم شرکت سوپرسل شود!

این یعنی نقض حریم خصوصی کاربر! یعنی گوگل اطلاعاتی که از گوشی شما داشته است را به شرکتی دیگر تحویل داده تا از این طریق آن شرکت به اهداف خود برسد!(هرچند این هدف جهت جلوگیری از تقلب کاربران باشد) به هرحال اگر افرادی در خارج از ایران پیگیر این موضوع باشند(بدلیل قوانین سخت گیرانه ی حریم خصوصی)  غرامت خوبی از گوگل میتوانند دریافت کنند!(البته اگر این مورد ثابت شود)


چه کسانی بن شده اند؟

این موج جدید بن شدن تقریباً تمامی افرادی که از برنامه ی XMOD آستفاده کرده اند در برگرفته است! در مورد ربات نمیتوان هنوز به صورت قطعی گفت علت بن بوده یا خیر.چرا که تمامی کاربرانی که از ربات استفاده میکردند همزمان برنامه ی Xmod هم روی گوشی خود داشته اند.(همانطور که قبلاً گفته شد فقط نصب داشتن برنامه ی ایکسمود روی گوشی باعث بن شدن میشد حتی اگر استفاده نکرده باشید)

 


 بن شدن در سه مرحله تعریف شده است:

1- دو هفته

2- یک ماه

3- بن همیشگی


اطلاعیه جدید  ایکسمود : Xmod به کلش اف کلنز تسلیم نخواهد شد.
امروز تیم توسعه دهنده ایکسمود در شبکه ی اجتماعی فیسبوک به بن شدن تعداد بسیار زیادی از کاربران (بن دو هفته ای) واکنش داد:

ترجمه ی این اطلاعیه

متاسفانه ،بدترین سناریوی ممکن اتفاق افتاد.دیشب ما گزارش های فراوانی از موج جدید بن شدن کاربران از طرف سوپرسل داشتیم. تیم توسعه دهنده ایکسمود به زمانی بیشتری برای تایید و فهمیدن مکانیسم جدید بن کردن آنها نیاز دارد.

برای استفاده کنندگان Xmod که اکانتشان از دست رفته است عمیقاً متاسفیم.

اما ما عزم خود را جزم کرده ایم که پروژه ی الگوریتم آنتی بن را برای کاربرنمان به سر انجام برسانیم. اگر شما از بازی با مود احساس امنیت نمیکنید لطفاً حداقل Xmod را نگه دارید و طبق درستورالعمل زیر انجام دهید :

1. Clear Cache Data in your device: Go to Settings –> Apps/App Manager –>Installed Apps/Xmodgames/Clear Data 2 – با صبر و حوصله برای انتشار مود جدید صبر کنید تا اینکه بتوانیم با گذر از مراحل آزمایشی ، MOD جدید را منتشر کنیم

نکات قابل توجه این اطلاعیه

+ تیم ایکسمود هم از این بن شدن همگانی شوکه و غافلگیر شده

+ طبق گفته ی خودشان سوپرسل از روشی جدید و متفاوت برای شناسایی کاربران استفاده کرده

+ این موضوع در حال حاضر برای مودرها تبدیل به یک Chalange شده و قصد دارند هرجور شده این ضربه ی سخت سوپرسل را جبران کنند! باید منتظر ماند و نتیجه را دید


اخبار لحظه به لحظه ی این مورد در این پست دنبال نمایید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت در تاریخ 1393-11-27 در پایگاه ستاد ساماندهی ثبت گردیده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما از کدام مطالب در سایت بیشتر درج شود؟
    آیا موافق هستید ورژن آنتی بن Xmod منتشر شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 681
  • کل نظرات : 858
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 2073
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 174
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 388
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,182
  • بازدید ماه : 4,182
  • بازدید سال : 92,713
  • بازدید کلی : 2,940,630